2010-08-04

Köksrenovering dag 3

I söndags mailade jag kökstillverkaren och bad om ritningen som vi ännu inte hade fått. "Vår" försäljare har bytt efternamn och jag har ingen aning om vad hans nya namn är men de flesta företag brukar ju låta gamla adressen fungera ett bra tag efter man bytt namn. Jag skrev också att det var brådskande eftersom hantverkaren nu är på plats. På måndagen hade jag inte fått något svar och jag är ju som bekant en anings otålig av mig. Alltså ringde jag upp hans mobil.

Telefonsvararen gick igång genast och jag pratade in ett meddelande på hans svarare fast det kändes meningslöst. Den här telefonen har alltid varit på när vi ringt och såhär i semestertider får man ju då gissa att det är just det han har. Ja, semester alltså ;)

Döm om min förvåning när det sennt i går kväll damp ner ett mail med ritningarna och orden:

Hej Monica, Här kommer ritningar på köket. Behöver Ni mer info eller hjälp är det bara att skicka mig mejl. Jag är tillbaka från semester på måndag.

Det är vad jag kallar service!

Så till dagens bilder. De är så få och handlar om takrivningen i köket eller ny elkontakt på altanen. Det blir alltså ingen text till bilderna :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar