2010-08-25

Köksrenovering dag 18

Idag efter jobbet gick jag och några kollegor ut och drack vin efter jobbet. Några av oss åt också och min gravade lax med fransk potatissallad fick faktiskt godkänt. Kollegorna som åt lammburgare lät dock inte riktigt lika nöjda.

Jag gillar ställen med atmosfär, nästan lite åt ölsjapps-hållet men det stället vi var på får faktiskt underkänt som afterwork-ställe. Tapeterna hade börjat flaga, färgen likaså och det luktade lite unket och fuktigt. Vi äter lunch där, då och då men nu kände jag att jag inte är så sugen på att gå dit mer på några år. Kanske har de renoverat till dess ;)

Idag kunde jag inte se att det hänt så mycket i köket. Förhoppningsvis betyder det att el och vatten är inom räckhåll snart. Ett nytt skåp har dock ställts upp och jag börjar så smått få en känsla för hur det kommer att bli när det är klart.



Inga förändringar




Den lilla smala lådsatsen till höger om det som ska bli spisen är uppställd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar