2009-01-26

Nu lurade jag er allt :p

Hehehe. Dagens uppdatering kommer. Det trodde nog ingen, eller hur? Alla som känner mig vet att jag är väldigt kvällstrött och morgonpigg. Det är därför jag brukar sova vid 10 på vardagar. Just idag borde jag vara enormt trött eftersom jag har haft häcken full på jobbet. Flera kollegor var sjuka eller blev sjuka under dagen och det fick bli en hel del nödutyckningar från min sida för att få iväg material ändå.

Jag lyckades dessutom med att driftsätta ett projekt en hel dag för tidigt. Det var en mycket kul upplevelse och antagligen fick jag en kick av det hela. I vilket fall som helst sitter jag nu kvar vid TVn och sed en jätteintressant dokumentär på 5:an om en stackars Indonesier med en extremt ovanlig hudsjukdom....... och klockan är efter 10.

Imorgon när klockan ringer 5,20 kommer nog jag vara trött ;)

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar