2010-07-05

Little Big Planet

Jag spelar Little Big Planet. De stunder som inte tillbringas på altanen med korsord eller bok är dedikerade åt spelet som är underbart kul :D På kvällarna innan tv-programmen kommit igång spelar jag andras banor och bygger egna. Jisses vad kul jag har! :D

Vid nio-snåret vill sambon gärna titta lite på programmen även om det mest verkar vara ett bläddrande utan like. Då stänger jag ner spelet och börjar titta lite på Facebook för att raskt gå vidare till att skriva och läsa bloggar.

Läste förresten om gnäll i en blogg nyss. Människor har så mycket åsikter om hur man hanterar olika saker. Om man tillbringar en stund i solen med ett litet barn och dessutom ger barnet en bulle, ja då verkar helvetet bryta loss! I kommentar efter kommentar ondgör sig olika läsare över hur oansvarigt det hela sköttes av föräldrarna. Suck! Live and let live tycker jag!

Idag är mitt X och alla mina barn på släktkalas. Hoppas de har jättekul och får fint väder. Den förra släktträffen var visst 2005 och den sista jag var med på måste ha varit 1995 tror jag.

Visning nummer två hölls idag. Ja av grannhuset ni vet? ni får läsa något av gårdagens inlägg för mer info. Rätt som det var när vi satt o löste korsord under parasollen såg jag två grannpar i visningshusets trädgård. Undrar om de bara var nyfikna eller om de tittar åt något av barnen?

Nu tror jag att jag ska stänga ner datorn och ta fram en av böckerna vi hämtade ut på videobutiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar