2010-03-20

Ingenting på en evighet

Nu har jag inte bloggat på en evighet igen!

Förutom trafikkaos blev det sjuklingkaos och en grym bronkit som höll mig inne med råhosta i nästan två veckor. Efter det lyckades jag jobba ett par dagar innan nästa förkylning kastade sig över ett ovilligt offer, mig.

Idag har det varit nästan 9 grader varmt och det drippelidroppar för fullt utanför huset när snön smälter. Nice :)

Var på AfterWork igår och har suttit större delen av dagen med datorn i knät. Jag har hittat en bloggare som jag kommer att följa. Hon skriver roligt och beskriver sin vardag med många barn. Oj vad jag saknar den tiden emellanåt. Fast jag är ganska nöjd med att mina vuxit upp också. Jag hade definitivt inte kunnat sitta som jag har gjort idag med små barn i huset ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar